• Zaobserwowałeś ostatnio zmiany w swoim widzeniu?
  • Zaczynasz odsuwać od siebie książkę lub telefon, aby znaleźć odległość, w której widzisz wyraźniej?
  • Masz ponad 40 lat?
  • Czy czytanie drobnego druku przy słabym oświetleniu zaczyna sprawiać Ci trudność?

Jeśli tak, możesz mieć prezbiopię.

Oczywistym rozwiązaniem w tej sytuacji może być para okularów do czytania lub okulary wieloogniskowe, inną opcją są multifokalne soczewki kontaktowe, które mogą sprawdzić się lepiej przy Twoim stylu życia1.

Pamiętaj!


Prezbiopia może utrudniać czytanie, a także pracę w bliskich odległościach. Dodatkowo brak korekcji wzroku może prowadzić do bólów głowy i łatwego męczenia się oczu.

Co to jest prezbiopia


Prezbiopia to przypadłość związana z wiekiem, dotykająca wszystkich. Z wiekiem trudniej widzi się z bliska, zwłaszcza w słabym świetle.

Jakie są przyczyny prezbiopii i jak sobie z nią radzić?


Z wiekiem soczewka oka traci elastyczność i staje się mniej giętka. Światło pada za siatkówką, co może skutkować zamazanym widzeniem. Do korekcji prezbiopii używa się soczewek wieloogniskowych takich jak np. 1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL. Dzięki nim można widzieć wyraźnie bez okularów do czytania, niezależnie od odległości. Jeśli specjalista stwierdzi potrzebę korekcji problemów ze wzrokiem, musicie wspólnie zadecydować, jaka metoda będzie najlepsza w Twoim przypadku.

Twoje widzenie się zmieni,
Twój styl życia nie.

1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL

unikalna konstrukcja strefy optycznej, dopasowana do zmieniającej siew oku prezbiopijnym szerokości źrenicy, zapewnia wyraźniejsze widzenie zarówno do bliży, dali, jak i odległości pośrednich.

pomaga utrzymać nawilżenie i zapobiegać podrażnieniom, dzięki czemu nie powinieneś czuć soczewek kontaktowych na oczach.

zawierają filtr UV, który pomaga chronić Twoje oczy przed szkodliwym promieniowaniem UV i minimalizuje ryzyko dolegliwości z nim związanych.

tryb jednodniowy pomaga utrzymać nawilżenie i zapobiegać podrażnieniom.

Soczewki kontaktowe 1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL przeznaczone są do korekcji zdrowych oczu.
Reklama prowadzona jest przez: Blick-Punkt Henryk Makowski.
Producent: Johnson & Johnson Vision Care, Inc.